Kwaliteit

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij als een onderdeel van goede service, veel aandacht aan zorgvuldige informatie.

Goede behandelingen, veilige materialen en een nauwkeurige administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg.  Ook een goede klachtenbehandeling hoort daar bij.

Onze praktijk werkt voortdurend aan het op peil houden van haar kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn daarvoor diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Onze praktijk besteedt veel tijd en aandacht aan de volgende zaken:

– Visitatie
– Audit
– Patiënt tevredenheidsonderzoek
– Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
– Lezen vakliteratuur
– Volgen van bij- en nascholing
– Bijwonen intercollegiaal overleg
– Bijwonen Studiegroepen
– Interne scholing
– Kennistoetsen maken
– Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
– Bijwonen themaprojecten
– Bezoeken klinische avonden

U ziet de waardering in onze activiteiten ten aanzien van kwaliteit terug in ons kwaliteitskeurmerk.

gezicht

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.